Zaslání žádosti o vystavení e-receptu
Pro zaslání žádosti o nový e-recept vyplňte prosím níže uvedený formulář. Formulář obsahuje osobní data a proto ho bude zpracovávat výhradně zdravotnický pracovník, který je opravněn s osobními daty nakládat. Postup nakládání s osobními daty se řídí pravidly GDPR.
Zpracování žádosti o vystavení e-receptu je zdravotní výkon a poskytovatel ho bude účtovat zdravotní pojišťovně. Zaslání e-receptu je bezplatné.
Vyplněním a odesláním žádosti:
-
potvrzujete, že vyplněné údaje jsou správné
-
udělujete zdravotnickému zařízení právo zdravotní výkon účtovat zdravotní pojišťovně
E-recept může být zaslán, jen když:
- se jedná o opakovaný předpis v povoleném intervalu – obvykle do termínu další pravidelné nebo mimořádné kontroly, pokud byla stanovena
- nedošlo k změně Vašeho zdravotního stavu ( hospitalizace, užívání nových léků, apod.) V takovém případě se musíte dostavit osobně, využijte volbu Žádost o mimořádné vyšetření
- máme uloženy Vaše kontaktní údaje - telefon nebo email – a nedošlo k jejich změně
- nedošlo ke změně Vašeho čísla pojištěnce
V případě opakované žádosti o již vystavený recept, který pozbyl platnost z důvodu nevyzvednutí v limitu jeho platnosti, Vám bude při nejbližší kontrole doúčtován poplatek za Opakované vystavení receptu – administrativní výkon.
Počet balení určíme sami v ordinaci podle další předpokládané kontroly.
Poskytovatel (zdravotnické zařízení) nevystaví e-recept, pokud:
- údaje uvedené ve formuláři se neshodují s aktuálními údaji ve zdravotnické dokumentaci
-
žadatel není pojištěn v rámci všeobecného zdravotního pojištění v ČR - v takovém případě se musíte dostavit osobně,pro objednání využijte volbu Žádost o mimořádné vyšetření