Zaslání dotazu
Pro zaslání dotazu vyplňte prosím formulář dotazu. Formulář obsahuje osobní data a proto ho bude zpracovávat výhradně zdravotnický pracovník, který je opravněn s osobními daty nakládat. Postup nakládání s osobními daty se řídí pravidly GDPR.
Zpracování dotazu souvisejícího se zdravotním stavem klienta je zdravotní výkon a poskytovatel ho bude účtovat zdravotní pojišťovně.
Vyplněním a odesláním dotazu:
-
potvrzujete, že vyplněné údaje jsou správné
-
udělujete zdravotnickému zařízení právo zdravotní výkon účtovat zdravotní pojišťovně
Poskytovatel (zdravotnické zařízení) nezodpoví dotaz, pokud:
-
obsah dotazu je hanlivý nebo jakkoliv porušuje etické zásady či pravidla slušného chování
-
dotaz je veden k jiné osobě než k tazateli
-
údaje uvedené ve formuláři se neshodují s aktuálními údaji ve zdravotnické dokumentaci
-
tazatel není pojištěn v rámci všeobecného zdravotního pojištění v ČR
Dotaz označený jako "běžný" bude zodpovězen v průběhu 5-ti pracovních dní. "Běžný" dotaz může být zaslán maximálně 1x v průběhu kalendářního roku. Každý další dotaz bude účtován jako "urgentní". Dotaz označený jako "urgentní" bude zodpovězen během 24 hod a doplatek za urgentní dotaz bude doúčtován při nejbližší osobní návštěvě v ordinaci. Urgentní dotaz může být položen pouze jedinkrát do doby než bude uhrazen. Urgentní dotaz může položit pouze pacientka registrovaná v péči v ordinaci GYNERA s.r.o.. Pokud pacientka neabsolvuje kontrolu, na kterou byla objednána, poskytovatel má nárok úhradu poplatku vymoci a to včetně úroku z prodlení a to ve výši 50,-Kč (padesát Kč) za každý započatý měsíc následující po datu plánované kontroly nebo po datu, kdy pacientka ukončí poskytování péče v ordinaci GYNERA s.r.o. přeregistrací k jinému poskytovateli.