Upozornění na změnu v zasílání zpráv a dotazů

Od 1.11.2019 dochází ke změně v komunikaci při zasílání zpráv a dotazů. Pokud chcete zaslat zprávu použijte odkaz Zaslání zprávy v záhlaví webové stránky. Po zadání identifikačních údajů odesílatele můžete vložit zasílaný dokument - například lékařskou zprávu. Protože se tato zpráva stává součástí lékařské dokumentace, je nutné aby její kvalita byla pro tento účel vyhovující. Z tohoto důvodu je možno zaslat pouze zprávy ve formátu .pdf a s rozlišením 300 dpi, což je kvalita běžného skenu.

Obdobně, pokud jste registrována k péči v ordinaci a chcete zaslat dotaz ke své léčbě nebo nálezu, použijte odkaz Zaslání dotazu. Upozorňujeme, že zaslání urgentního dotazu je služba hrazená pacientkou podle ceníku.

Pokud se chcete registrovat k péči v ordinaci, požijte službu Registrace nové pacientky.

Na mail zaslaný z naší mailové adresy není možno odpovědět a Váš mail se bude vracet nezpracován s příslušným upozorněním. Běžná mailová komunikace již nebude možná. Důvodem je jednak zahlcení mailové schránky spamem a nevyžádanou poštou a jednak objemem mailové komunikace, kterou není možno realizovat z prostředků veřejného zdravotního pojištění.  

V tomto ohledu Vám děkujeme za pochopení.